Threads: 0
Could you pls. send class 1 olympiad question papers for all the years to my mail id : devendra.parakh@gmail.com
priyanjanarai@gmail.com
Unregistered
(08-14-2012, 04:16 PM)Guest Wrote: Could you please send class 3 olympiad question papers for all years to my mail id :supriti1@yahoo.com
Could you pls. send class 1 olympiad question papers for all the years to my mail id : yadavakaran@gmail.com
Could you please send class 3 olympiad question papers for all years to my mail id novita_arora@yahoo.com
(04-11-2011, 08:18 PM)abhilash Wrote: Previous Question Papers and their Solutions for INMO (International Mathematical Olympiad)
I want international math olympiad solved papers for class Vth ,
Please proved at mail address srrinkr@yahoo.com
(08-16-2012, 12:08 PM)Meenu Sachdeva Wrote: Could you please send class 1 maths olympaid question papers for all the years to my mail ID meenus_79@yahoo.co.in
Hi Meenu,
If you have the question papers for Class 1 for Math, request you to kindly send it to me on my id at meeta.kapoor@gmail.com
Thanks a lot
warm regards
Meeta
Please send class 1 all the earlier papers of science and maths papers to my e-mail address prasath22121972@gmail.com
Hai esteemed readers,
Can anyone of you mail me CLASS 3 IMO questional papers for all the years to cpmagesh@rediffmail.com. Advance thanks
could you please send maths and english olympiad for class 1 to my mail id :lechu_s@yahoo.com
Hi,
Could you please send class 2 olympaid question papers for all the years to my mail ID:ravesh.hs@gmail.com.
Thanks & Regards
Ravesh
could you please send me class 3rd olympiad question papers of all previous year to my email - sjromshri1@gmail.com
debashishota75@gmail.com
Unregistered
(08-14-2012, 04:16 PM)Guest Wrote: Could you please send class 1 olympiad question papers for all years to my mail id :supriti1@yahoo.com
Could you please email me all the papers for Class 1 at doshi_priti@yahoo.com